Inżynier Wsparcia Sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • Analiza wymagań Klienta pod kątem technicznym,
  • Wsparcie przy przygotowywaniu ofert oraz sprzedaży rozwiązań IT,
  • Wsparcie w negocjowaniu warunków ofertowych,
  • Współpraca z producentami i dystrybutorami rynku IT,
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych, trwałych relacji z partnerami firmy.

 

Wymagania:

  • Znajomość budowy i podstawowych parametrów sprzętu IT,
  • Znajomość podstawowych reguł ofertowania i negocjowania,
  • Znajomość rynku IT,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Znajomość narzędzi MS Office,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Wskazana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

 

Mile widziane:

  • Wykształcenie techniczne,
  • Znajomość środowisk serwerowych, pamięci masowych i bazodanowych oraz zagadnień dotyczących projektowania architektur sprzętowych,
  • Doświadczenie z zakresu wsparcia sprzedaży.

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę lub kontrakt w pełnym wymiarze godzin,
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość realizacji ciekawych projektów informatycznych,
  • Satysfakcjonujące wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami,
  • Ciekawą ofertę szkoleń zawodowych (technicznych i interpersonalnych),
  • Pracę w ambitnym i dynamicznym zespole.