Konsultant Help Desk

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń, wraz z właściwym określaniem ich priorytetu.
  • Diagnozowanie, oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych.
  • Przekazywanie zgłoszeń do serwisów zewnętrznych, oraz monitorowanie terminów
    i jakości ich realizacji.
  • Zapewnienie użytkownikom wsparcia w ramach pierwszego kontaktu, oraz wysokiego poziomu obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu informatyki.
  • Doskonała znajomość systemów MS Windows, oraz aplikacji pakietu MS Office.
  • Wiedza z zakresu relacyjnych baz danych, oraz znajomość SQL.
  • Umiejętność rozwiązywania awarii i problemów z zakresu IT.
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację w mowie i piśmie.
  • Mile widziane będzie doświadczenie we wsparciu Systemów IT, użytkowników końcowych, oraz znajomość podstaw inżynierii oprogramowania.
  • Dyspozycyjność, samodzielność oraz dobra organizacja pracy.

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę, lub kontrakt w pełnym wymiarze godzin.
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Pracę w ambitnym i dynamicznym zespole.