Lista ofert
Pozostałe oferty
Konsultant Help Desk
Zakres obowiązków:
- Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń, wraz z właściwym określaniem ich priorytetu.
- Diagnozowanie, oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych.
- Przekazywanie zgłoszeń do serwisów zewnętrznych, oraz monitorowanie terminów
i jakości ich realizacji.
- Zapewnienie użytkownikom wsparcia w ramach pierwszego kontaktu, oraz wysokiego poziomu obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu informatyki.
- Doskonała znajomość systemów MS Windows, oraz aplikacji pakietu MS Office.
- Wiedza z zakresu relacyjnych baz danych, oraz znajomość SQL.
- Umiejętność rozwiązywania awarii i problemów z zakresu IT.
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na komunikację w mowie i piśmie.
- Mile widziane będzie doświadczenie we wsparciu Systemów IT, użytkowników końcowych, oraz znajomość podstaw inżynierii oprogramowania.
- Dyspozycyjność, samodzielność oraz dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- Umowę o pracę, lub kontrakt w pełnym wymiarze godzin.
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług IT.
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
- Pracę w ambitnym i dynamicznym zespole.