Account Manager

Zakres obowiązków:

  • Rozpoznawanie i definiowanie potrzeb Klientów, doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań IT.
  • Analiza dokumentacji przetargowej pod kątem technicznym i handlowym.
  • Przygotowywanie ofert zgodnie z założeniami technicznymi dokumentacji przetargowej i zaakceptowaną koncepcją rozwiązania technicznego.
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych, trwałych relacji z klientami i partnerami firmy.
  • Pozyskiwanie nowych Klientów i umacnianie relacji w wyznaczonym sektorze rynku.
  • Analiza rynku pod kątem poszukiwania nowych możliwości rozwoju biznesu.

 

Wymagania:

  • Doświadczenie z zakresu technicznego wsparcia Klienta.
  • Doświadczenie w obszarze rozwiązań IT i sprzedaży sprzętu.
  • Bardzo dobra znajomość rynku IT.
  • Rozległa wiedza z zakresu sprzętu komputerowego i rozwiązań oferowanych przez rożnych producentów.
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office.
  • Znajomość Ustawy o Zamówieniach Publicznych.
  • Dobre umiejętności negocjacyjne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Entuzjazm.
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Dodatkowe atuty:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę lub kontrakt w pełnym wymiarze godzin.
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
  • Satysfakcjonujące wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Pracę w ambitnym i dynamicznym zespole.
  • Narzędzia pracy.