Wsparcie i utrzymanie aplikacji

  • O usłudze
  • Korzyści
  • Zakres usług

O usłudze

Wspieramy naszych klientów w zapewnieniu ciągłości pracy ich systemów, gdyż rozumiemy, że każdy przestój, utrata danych lub inne czasowe ograniczenia aplikacji wiążą się poważnymi kosztami. Oferujemy nie tylko wsparcie w rozwiązywaniu problemów, ale również przygotowanie rekomendacji modyfikacji/usprawnień systemów w celu eliminacji potencjalnych zagrożeń i wykorzystania nadarzających się szans.

Rozwijamy stworzone rozwiązania wspólnie z naszymi Klientami. Aktualizujemy aplikacje oraz zabezpieczamy je przed zagrożeniami.. Zapewniamy dostępność naszych specjalistów oraz obsługę i wsparcie techniczne w okresie gwarancji po jej zakończeniu według ustalonych warunków SLA.

Korzyści

  • Dostępność i wydajność aplikacji.
  • Bezpieczeństwo danych.
  • Zgodność oprogramowania z obowiązującymi regulacjami i standardami.

Zakres usług

1

Monitorowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z systemami IT.

2

Regularne aktualizacje oprogramowania, w tym systemów operacyjnych, aplikacji i zabezpieczeń.

3

Zarządzanie bazami danych oraz optymalizacja wydajności systemów.

4

Wdrażanie nowych technologii i integracja z istniejącą infrastrukturą.

5

Szkolenia użytkowników i wsparcie techniczne.

Nie znalazłeś w naszej ofercie usługi, której potrzebujesz?

Napisz do nas
Pozostałe usługi z działu

Oprogramowanie dedykowane